недеља, 26. април 2020.

NOĆ ZA PAMĆENJE

Spremam se na brzinu, sminka, haljina.. Uvek čekam zadnji minut. Takva sam, po malo neodgovorna.
Uh, zvono na vratima obavestava da je Stefan stigao po mene.
-Jos nisi gotova?! Pa, Nina!
-Evo, za minut. Šta me odmah napadas? I to odmsh s vrata.- s osmeh se branim i ako znam da je upravu. Uvek me čeka.
-E, ajde završavaj, kuma će se smoriti dok ti stigneš.- Stefan komentaršući dok odlazi do kuhinje da sipa sebi piće.
-Taksi ili voziš?
-Taksi. Veceras je pijanka, em doček nove, em ti kuma slavi veridbu. Ko dolazi sa Bojanove strane?
-Kum sa ženom, brat i jos par drugova.- Što pitaš?
-Ma, bez veze pitam. Jesi li gotova?-Upita sad već pomalo nervozno.
-Samo štikle i torbicu.- odgovorih ubacujući telefon, šminkui cigare u torbicu.
Brzim korakom izlazimo iz stana gde nas taksi već čeka. Pred diskoteko je gužva, a u toj masi vidim moju Maju koja se okreće oko sebe tražeći mene.
-Majo!-viknuh je, a ona sa blistavim osmehom se okrenu, raširi ruke da me zagrli i podeli sreću sa mnom.
-Gde su svi?
-Čekaju u separeu.- odovori i nestade u masi, a Stefan i ja za njom.
U separeu je bilo svo društvo koje je pozvano, neke sam poznavala,a neke tek upoznala, među njima i budućeg kuma. Veče je počelo sa čašama jegera. Muzika je bila previše glasna, pa nije bilo moguće razgovarati, zato povukoh kumu za ruku i povedoh na podijum. Ubrzo su se pridružile i ostale dame iz našeg društva. Telo opijenom alkoholom u ritmom muzike se pokretalo. Plesalo se, pilo i polako se priblizavala ponoć. Di dzej odbrojava, počeli smo jedni drugima čestitati novu godinu, posebno verenicima.
Do tog trenutka nisam ni primećivala koliko je Bojanov kum lep. Često su nam se pogledi susrećali, ruke slucajno dodirivale...
Od previse dima u diskoteci je počelo biti nekako zagušljivo pa sam krenula napolje da udahnem vazduha i zapalum cigaretu. Napolju se osecao miris zime, sa prvim pahuljama snega noc je bila nekako romanticna. Iz mog razmisljana u stvarnost me vratiše tople ruke na mojim leđima. Znala sam da je to Laki. Okrenuh se prema njemu, a on me privuče sebi i poljubi. Nisam se bunila, nisam ni pokušala da ga sprečim, pustila sam da me poljubi. Poljubac je bio kratak, jer bi mogla njegova žena da izađe i da nas vidi.  Osetila sam neku slabost u nogama, ruke su mi bile hladne da li od hladnoće novogodišnje noći ili od poljubca prelepog kuma. Vratila sam se u separe i trudila sakriti mali greh. Celo veče sam pokušavala zaboraviti taj trenutak slabosti, strasti ili čega već, ali bezuspešno jer su Lakijeve oči bile stalno na meni.
Muzika lagani baladu svira, Lakijeva ruka leti prema meni i povlači me na podijum gde celo društvo već uveliko pleše. Njegove ruke me vode u ritmu plesa, prljavog plesa. Njegov dah na mom vratu me natera da ga pogledam u oči i ponovo se desi kratak poljubac, kao pečat.
Vratih se u separe i uzeh piće da se osvežim jer su mi usta postala suva. Palim cigaretu ruku hladnih koje podrhtavaju. Uskoro će fajront, što znači kraj flertu...
Danima posle te noći bila sam odsutna.Vreme prolazi, ali ne i poljubac na mojim usnama koji stoji tu kao pečat.
Ponekad ukradem u mislima malo te noći i vratim ukus njegovih usana i poljubca koji će se uvek pamtiti kao i ta noć..Spremam se na brzinu, sminka, haljina.. Uvek cekam zadnji minut. Takva sam, blesava.
Uh, zvono na vratima obavestava da je Stefan stigao po mene.
-Jos nisi gotova?! Pa, Nina!
-Evo, za minut. Šta me odmah napadas? I to odmsh s vrata.- s osmeh se branim i ako znam da je upravu. Uvek me ceka.
-e, ajde zavrsavaj, kuma ce se smoriti dok ti stigneš.- Stefan komentarise dok odlazi do kuhinje da sipa sebi pice.
-Taksi ili voziš?
-Taksi. Veceras je pijanka, em docek nove, em ti kuma slavi veridbu. Ko dolazi sa Bojanove strane?
-Kum sa ženom, brat i jos par drugova.- Sto pitas?
-Ma, bez veze pitam. Jesi li gotova?-Upita sad vec pomalo nervozno.
-Samo stikle i torbicu.- odgovorih ubacuju telefon, sminku, cigare u torbicu.
Uzurbanim korakom izlazimo iz stana gde nas taksi već čeka. Pred diskoteko je gužva, a u toj masi vidim moju Maju koja se okreće oko sebe tražeći mene.
-Majo!-viknuh je, a ona sa blistavim osmehom se okrenu, raširi ruke da me zagrli i podeli sreću sa mnom.
-Gde su svi?
-Cekaju u separea.- odovori i nestade u masi, a Stefan i ja za njom.
U separeu je bilo svo društvo koje je pozvano, neke sam poznavala,a neke tek upoznala, među njima i budućeg kuma. Veĉe je počelo sa ĉašama jegera. Muzika je bila previše glasna, pa nije bilo moguce razgovarati, zato uhvatih kumu za ruku i povedoh na podijum. Ubrzo su se pridružile i ostale dame iz našeg društva. Telo opijenom alkoholom u ritmom muzike se pokretalo. Plesalo se i bližila se ponoć. Jedni drugima smo čestitali novo godinu koja dolazi, posebno verenicima. Do tog trenutka nisam ni primećivala koliko je Bojanov kum lep. Često su nam se pogledi srećali, ruke slucajno dodirivale...
Postalo mi je nekako zagušljivo pa sam krenula napolje da udahnem vazduha i zapalum cigaretu. Veče je bilo prohladno, počele su i prve paljulje da provejavaju što je činilo nekako čarobno. Osetih tople ruke na svojim leđima. Znala sam da je to Laki. Okrenuh se prema njemu, a on me privuče sebi i poljubi. Nisam se bunila, nisam ni pokušala da ga sprečim, pustila sam ga de me poljubi. Poljubac je bio kratak jer bi mogla izaći njegova žena i videti nas. Ušli smo u diskoteku i seli. On me posmatra dok ja pokušavam ostati smirena kao da se ništa nije ni desilo. Pa, i nije sem tog kratkog poljubca. Čuje se melodija neke balade, kumove ruke me povukoše na podijum gde u toj gužvi ponovi se poljubac ovaj put malo duži. Veče se primaklo kraju i kraju te igre između kuma i mene.
Danima sam posle te novogodišnje noći bila odsutna, zamišljena.. Nedostajao mi Laki kao i ja njemu. Pokaze mi to svaki put kada se sretnemo kod Maje i Bojana. Slučajni dodir ruku ili nogu ispod stola i zavodnički pogled kada uhvati moj pogled.
Vreme prolazi, ali ne i poljubac na mojim usnama koji stoji tu kao pečat.
Ponekad ukradem u mislima malo te noći i vratim ukus njegovih usana i poljubca koji će se uvek pamtiti kao i ta noć..

Нема коментара:

Постави коментар